Na naší prodejně zakoupíte dárkové poukazy v hodnotách 300 Kč, 500 Kč, 1000 Kč, 2000 Kč a 5000 Kč!

Menu

Sledujte nás

Zajímá vás více informací o službách nebo o spolupráci?

Kontaktujte nás na telefonu
+420 775 344 654 anebo pište na info@podprsenkyodsarky.cz

Reklamační řád

Tento reklamační řád stanoví podmínky a postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) zboží zakoupeného u společnosti Podprsenky od Šárky s.r.o.

1. Kontaktní údaje

Reklamované zboží zasílejte na adresu prodejny:

Podprsenky od Šárky s.r.o.
sady Pětatřicátníků 318/12,
301 00 Plzeň,
Česká republika

Telefon: +420 775 344 654
E-mail: info@podprsenkyodsarky.cz

: 21219028   DIČ: CZ21219028

2. Odpovědnost za vady zboží

Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí:

  • Nemá vady a má vlastnosti sjednané, popsané nebo očekávané s ohledem na povahu zboží,
  • Je v odpovídajícím množství, míře a hmotnosti,
  • Vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Rozdílné barvy zobrazené na elektronických zařízeních oproti skutečnosti nejsou vadou zboží.

Práva z odpovědnosti za vady lze uplatnit pouze na vady vzniklé během záruční doby. Záruční doba činí 12 měsíců pro spotřebitele, pokud není uvedeno jinak.

3. Práva z vadného plnění

Odstranitelná vada

Pokud má zboží vadu, kterou lze odstranit, máte právo na:

  • Bezplatné odstranění vady (opravu),
  • Výměnu zboží za bezvadné, pokud je to možné,
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny.

Neodstranitelná vada

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání zboží, máte právo na:

  • Výměnu zboží,
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • Odstoupení od smlouvy (vrácení peněz).

4. Podmínky uplatnění práv z vadného plnění

Práva z vadného plnění nelze uplatnit, pokud:

  • Jste o vadě věděli před převzetím zboží,
  • Vadu jste způsobili sami (např. nesprávným použitím),
  • Záruční doba uplynula.

Záruka se nevztahuje na:

  • Vady způsobené běžným opotřebením,
  • Nesprávným užíváním, údržbou nebo skladováním zboží,
  • Nedodržení hygienických předpokladů (např. spodní prádlo, plavky).

5. Postup při reklamaci

  1. Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
  2. Pro urychlení nás informujte předem telefonicky nebo e-mailem.
  3. Zboží doručte osobně nebo zašlete na naši adresu. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Při zasílání:

  • Zabalte zboží do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškození,
  • Přiložte kopii dokladu o koupi a popis vady zboží.
  1. Doporučujeme zboží zasílat doporučeně a pojištěné. Za ztrátu či poškození při přepravě neneseme odpovědnost.
  2. Vystavíme Vám potvrzení o přijetí reklamace s datem a způsobem vyřízení.

6. Vyřízení reklamace

  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se nedohodneme jinak, bude reklamace vyřízena v této lhůtě.
  • V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do 10 pracovních dnů.

Náklady na dopravu:

  • Dopravu zboží k nám hradí zákazník.
  • Dopravu zpět k zákazníkovi hradí prodávající, pokud je reklamace oprávněná.

7. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 1. 2024.

Podprsenky od Šárky s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu v souladu s platnými právními předpisy České republiky.

Na naší prodejně zakoupíte dárkové poukazy v hodnotách 300 Kč, 500 Kč, 1000 Kč, 2000 Kč a 5000 Kč!